Flexibiliteit - Reisverslag uit Waregem, België van Jolien Debacker - WaarBenJij.nu Flexibiliteit - Reisverslag uit Waregem, België van Jolien Debacker - WaarBenJij.nu

Flexibiliteit

Door: JolienDebacker

Blijf op de hoogte en volg Jolien

17 Juni 2012 | België, Waregem

Hallo,

De voorbije week werd mijn 'flexibiliteit' al meteen op de proef gesteld en deze keer nog niet door de Ghanezen maar door de organisatie zelf. Ik kreeg een mail met daarin de beperkte uitleg dat wanneer ik de week voor vertrek nog niets van Mr. Prince heb gehoord ik zelf contact met hem moest opnemen.
Ik was een klein beetje verbaasd bij de naam Mr. Prince en mailde terug dat ik dus mijn gegevens aan Alex had doorgegeven zoals afgesproken en met de vraag of Alex en Mr. Prince 1 en dezelfde persoon waren..
Blijkbaar was dat niet het geval en moest ik het maar doen met 'we zijn de samenwerking met Alex gestopt..'

Nu goed, ik vond 'bij Alex gaan logeren' nu wel iets leuker en vertrouwder klinken dan 'Mr. Prince zal u komen halen..'
De volgende dag had Prince me zelf al gecontacteerd,(dus ze waren me nog niet vergeten)en had ik gelukkig nog net zijn mail vanuit mijn ongewenste berichten gevist voor ik het hele boeltje ging verwijderen.. blijkt, als ik het goed vernomen heb,ik nu de eerste 2 dagen op hotel ga.. Dus niet met Alex naar de zondagsmis, en geen knaapje van Alex mee naar de markt of het strand.. Nu hoop ik dat Prince diezelfde functies van Alex dan wel overneemt, en dat hij mij niet alleen in mijn hotel dropt en dat is het dan..Hij regelt wel mijn vervoer naar Tamale, dus da's ook al iets. Maar ik heb voor de zekerheid maar al eens een mailtje gestuurd naar de nederlandse contactpersonen daar ter plaatse, hopelijk krijg ik daar meer uitleg van, want dat engels van die Ghanezen is nu ook niet 100% (en het mijne trekt ook al op niet veel):-D

Maar goed de organisatie had ons ervoor gewaarschuwd flexibel te moeten zijn in Ghana dus dat is bij deze dan ook al meteen bevestigt.:p

Een positief puntje is dat ik ontdekt heb dat 1 juli daar een nationale feestdag is. Dus mijn eerste dag in Ghana begint al meteen met niets doen en het zou wel vet zijn als ik daar meteen een stadsfeest kan meemaken. Dat beleef je vast ook niet elke dag.

Nog minder dan 2 weken!

Groetjes
Jolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Hallo, Op 30 juni 2012 ga ik naar Ghana,meer bepaald naar Tamale, om daar 5 weken lang vrijwilligerwerk te doen. Hier droom ik al van vanaf de kleuterklas en ik ben dan ook super enthousiast dat ik die kans eindelijk heb kunnen krijgen. Langs deze weg hoop ik dan ook af en toe eens een update te kunnen geven van mijn belevenissen op reis, zodat jullie ook vanuit het koude en regenachtige België kunnen meedromen.. ;-) Vele groetjes Jolien

Actief sinds 13 Juni 2012
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 11845

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 05 Augustus 2012

Leven en werken in Ghana 2012

Landen bezocht: