Leven en werken in Ghana 2012 - Reisverslagen van Jolien Debacker - WaarBenJij.nu Leven en werken in Ghana 2012 - Reisverslagen van Jolien Debacker - WaarBenJij.nu

Leven en werken in Ghana 2012

Hallo,

Op 30 juni 2012 vertrek ik naar Ghana, meer bepaald Tamale, om daar 5 weken lang vrijwillerswerk te doen.

Hier kijk ik al naar uit sinds de kleuterklas, dus ik vind het fantastisch dat ik die kans eindelijk heb kunnen krijgen. Langs deze weg leek het me dan ook leuk om nu en dan een update te kunnen geven van mijn belevenissen op reis zodat jullie vanuit het koude en regenachtige België kunnen meedromen van onbekende oorden...

Vele groetjes
Jolien

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2012

'rijke' blanken, de chinezen en het afscheid

30 Juli 2012

Laatste dagen..

28 Juli 2012

kine en nieuw gastgezin

24 Juli 2012

mens versus dieren

18 Juli 2012

traditioneel dorpje
Jolien

Hallo, Op 30 juni 2012 ga ik naar Ghana,meer bepaald naar Tamale, om daar 5 weken lang vrijwilligerwerk te doen. Hier droom ik al van vanaf de kleuterklas en ik ben dan ook super enthousiast dat ik die kans eindelijk heb kunnen krijgen. Langs deze weg hoop ik dan ook af en toe eens een update te kunnen geven van mijn belevenissen op reis, zodat jullie ook vanuit het koude en regenachtige België kunnen meedromen.. ;-) Vele groetjes Jolien

Actief sinds 13 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11842

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 05 Augustus 2012

Leven en werken in Ghana 2012

Landen bezocht: